Nytt år nya tag...

Eller?! Så trött som jag varit dagarna efter årskiftet skvallrar om raka motsatsen. Det kan vara julmaten som gjort sitt eller stressen efter jul och nyår som lagt sig och därför spelar ut nu. Iofs verkar alla vara mer eller mindre trötta. Men jag hoppas ändå attt jag snart får min kallelse till återbesöket på vc. Så jag får veta om det är något fel på min mage. Det skulle vara så förbaskat skönt om jag kunde skylla detta på något. Att det faktiskt går att göra något åt elendet.
 
Med en mer aktiv dotter känns det som att jag behöver all kraft jag kan få. Nu går det ju faktiskt mot ljusare tider. Förhoppningsvis tar solen och ljuset med sig lite energi. För inte sjutton var jag såhär hemskt trött i somras.
 
Jag har idag anmält lillan till ännu en säsong pyttedans. Denna gång på balettakademin. Jag hoppas hon tycker det är lika roligt även denna gång.
 
Den här vintern har varit extra fin. Det är så vackert när träden är helt vita, varje gren och kvist. Jag får ett så enormt fotosug dagar som denna. Nu går det ju hemskt dåligt när det mörknar innan jag ens slutat för dagen och solen nästan gått ner då jag är hemma på lunchen. Jag skulle ändå inte ha tid att springa runt och fota på lunchen om jag har tänkt få i mig någon mat också. Jag hoppas detta håller sig till helgen och att den iaf kan bjuda på en solig dag som inte är svinkall. Då jäklar åker kameran med ut. Lillan har ju inte ens fått prova sin nya fina juklappsbob än. Skulle vara ett lysande fototilfälle.Så jag vill inte veta av någon rysskyla förrän tidigast söndag eftermiddag.
 
Idag fyller min underbara mamma år. Det firar hon i Teneriffa detta år- Jag är inte alls avis.... Hoppas hon haft en fantasktisk dag.
 
Bjussar på lite blandat idag. Är mest mobilkameran som användts därför väldigt spridd kvalité. Ber i förväg om ursäkt för eventuella stavfel. Eftersom rättstavningsfunktionen verkar puts väck??!! Mycket irriterande.
 


 

Kommentarer
Postat av: Cilla

De tre sista bilderna på T var superfina!!
Kram!! /C.

2013-01-10 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0