Sofies mode

Av en ren slump hoppade jag på en prenumeration på Sofies mode (egentligen en bilaga till expressen). Dom lockade med en ögonskuggsborste, en svart ögonskugga och ett läppstift från face som premie. Jag som hoppar på i stort sett allt för en tillräckligt bra prenumerationsgåva var inte sen på att teckna upp mig på även detta. Till min stora förvåning är tidningen riktigt bra. Jag skulle nog vilja påstå att det är den bästa modetidning jag läst på länge. Normalt brukar jag bläddra igenom och mest titta på bilderna. Drömma lite om svindyra märkeskläder och sedan kasta tidningen. Sofies mode har en salig blandning av allt och lite till inom mode och skönhet. Köp den.

Jag gillar att få saker gratis (största anledningen till att jag blev medlem i buzzador). Därför har jag nu även gått med i smartsons testpanel. Mitt första uppdrag är att testa findus nya fräscha grönsaksblandningar. Jag valde den till fisk. Än har vi inte testat återkommer med resultat när vi gjort det.

Kappahl har just nu 3 för 2 på alla överdelar på barnavdelningen. Det tillsammans med en 50 kr rabatt check gjorde att vi fyndade dessa till ett väldigt bra pris idag. Det är extra kul att shoppa då. Det känns inte fullt lika långt till semestern när man handlar sommarkläder.


Nu börjar det vara väldigt, väldigt nära till vi ska köra en väldans massa mil. Jag har faktiskt inte ens börjat packa än. Jag som hade tänkt att jag skulle packat klart idag. Riktigt så blev det inte. Jag hade tänkt skriva en lista. Så jag inte glömmer hälften. Riktigt så blev det inte heller. Så nu får jag efter bästa förmåga rafsa ihop allt imorgon kväll istället. För på tisdag finns ingen tid till det. Hej och hå. Huvudsaken jag får börsen och lillan med mig. Så löser sig allt annat.

Go väder har det varit hela helgen. Även om det blåst en hel del. Utanför vårt hus är det nästan alltid vindstilla. Stekarsida, superskönt. Kameran har jag sprungit runt med nästan all tid vi vistat utomhus dessutom. Lite såhär har vi haft det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0