2012

Nytt år och nya utmaningar. Med en liten som bara blir större och större. Det kommer bli ett innehållsrikt och spännande år. Det är jag helt övertygad om. Allt blir liksom bättre med barn.

Nyår firade vi hos vänner. Vi åt god mat med trevligt sällskap. Det går inte att begära så mycket mer än så. Eftersom det är stört omöjligt att få tag på en taxi kvällstid (och för att vi hade lillan med oss) valde jag att vara nykter och köra. Vilket i sig inte var en särskilt stor uppoffring. Maten var bland det bästa vi ätit på länge. Lillan höll sig tappert vaken till 8 snåret. Då vi nattade henne i vagnen. Där sov hon sedan gott tills vi började röra oss hemåt. Då tyckte hon det var en lysande idé att vakna för att sedan inte somna om.
Jag hade i min ensamhet tänkt knalla ut och titta på lite fyrverkerier runt 12. Det gick dåligt eftersom lillan fortfarande var vaken då. Så jag fick fint sitta på vardagsrumsgolvet och försöka se så mycket som möjligt genom fönstren. Dock inte särskilt mycket alls eftersom balkongen skymde all sikt. Det kändes faktiskt helt okej ändå. Allt igenom en riktigt lyckad kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0