Bakslag!

Det har varit en hektisk vecka. Eller den har känts så iaf. Vi hann bara komma hem ifrån Sälen så var det dags att resa igen. Denna gång till Norrköping för XL påbyggnads kurs med jobbet. Då jag lyckats missa dom två som hölls här. Jag åkte ner i tisdagskväll och hem i onsdagskväll. Det blev två väldigt långa dagar.



I Norrköping var det vår.

För att försöka jämna ut veckan lite jobbade jag halvdag i fredags. Så jag och älskling i lugn och ro kunde ta en lunch tillsammans för att sedan passa på att storhandla medan lillan var kvar på dagis.

Lillan behöver oftast något. Oftast kläder. Med tanke på det fina vädret som varit och all snö som smält bort (till ingen nytta kan jag tycka just nu) kände vi att hennes garderob behövde uppdateras. HM hade varit så vänliga och skickat ut en 20% rabatt på ett helt köp barnkläder dessutom. Det går ju inte att motstå. Att vi dessutom fick 50 kr i presentkort för att vi handlade gjorde ju inte saken sämre. När vi väl släpper på köp spärren slutar det sällan allt för bra. Det var inget undantag denna gång. Så nu får vi nog leva på hårdbröd och vatten tills barnbidraget kommer. Men lillan kommer inte behöva gå naken i sommar iaf.


Denna supersöta onepiece fyndade vi på HM



En varuvagn och nya solbrillor på Barnens hus.

Jag hoppas verkligen att det slutar snöa snart. Annars kommer jag inte ta mig ut från parkeringen imorgon. Eventuellt om jag skottar mig ut. För jag tvivlar på att det är plogat tills dess. Usch vilket bakslag. Förbaskade snö och Aprilväder. Tänk om det varit plusgrader och hade regnat hela dagen. Då hade all snö varit borta istället...




Till sist. En liten filmsnutt på lillan i full action med sin nya favorit vagn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0