Förnyat lite

Jag fick en snilleblixt igår och började trixa lite med headern här i bloggen som ni säkert märkt. Jag kände att det var på tiden att förnya den gamla, men ovan och okunnig som jag är lyckades jag ta bort original malls ramen som jag faktiskt tyckte om. Den som är runt om allt. Därför gjorde jag den tillfälligt svart. Idag har jag suttit och grejjat lite i photoshop och fick fram denna fina istället. Som jag blev riktigt nöjd med. Nu känns bloggen mycket mer personlig dessutom. Slutet gott allting gott, typ.

Dagar som denna gör det inte jättemycket att jobba. Det är inte så att jag skulle tagit vara på den annars. Regn och rusk. Med nordanvindar. Nä huva och fy. Då är det rätt trevligt att sitta inne och drömma sig bort till en braskamin.

Idag har älskling och lillan varit på 1:års kontroll på bvc. Två sprutor fick hon. Eftersom hon fick feber förra gången var jag förberedd på det värsta. Lilla R fick så väldigt ont i benen och ville ogärna krypa efter sina. Så jag skyndade hem efter jobbet för att kramas med min sjukling. Så var det inte. Full rulle på fröken som oberört tog sig både fram och bak och upp och ner. Se där. Kanske blir lite varannan gång då då...

Såhär kan det se ut när lillan varit framme (mer regel än undantag).



Bjussar på en till av C:s godingar från helgen. Denna gång på lillan själv. Åhhh vad jag längtar till att få se allihop.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Nu är jag klar med bilderna till dig! :) Kikar förbi dig i morgon med dem. Kraam!!/C.

2011-10-21 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0