Locobase rapair

 

Jag har faktiskt haft riktigt tur med att komma med i kampanjer hos Buzzador på slutet. Just nu buzzar jag både natusan bedtime bath (som jag förövrigt är super nöjd med och definitivt kommer fortsätta köpa) och nu även locobase rapair. Locobase är en väldigt bra salva som jag använt tidigare. Men eftersom den kostar en del har den inte legat högst på priolistan sedan lillan kom till världen. Den är verkligen dunderkuren mot vintertrötta och torra händer. Så perfekt tajming. Vanan trogen tog jag en bild så fort paketet kommit hem och la ut på facebook. Det brukar normalt vara väldigt svalt intresse där. Men inte denna gång. Jag har nu endast tre små tuber kvar. Så först till kvarn....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0