Tygbok



Vi får se hur det här går. Jag har en mindre nöjd dotter i knäet just nu. Men det får bära eller brista. Hon blir ännu mer missnöjd när jag sätter ner henne i babysittern och älskling har just gått och lagt sig så tänkte bespara honom hennes gnäll skrik grin. Så länge jag aktiverar henne lite så är hon hyfsat nöjd iaf. Hon har en väldigt hög och extremt gnällig ton när hon inte är helt nöjd. Lilla fröken har börjat få betydligt mycket mer humör. Det är iofs kul, det märks att hon är med på ett helt annat sätt nu men det innebär även att hon börjar märka när hon får eller inte får den uppmärksamhet hon vill ha. Just nu sitter jag med henne i knäet över ena armen och gungar fram och tillbaka i sidled för att hon ska hålla sig lugn och belåten... haha det är nog tur att ingen ser mig just nu :P

Vi fick alla lillans hm kläder idag. Dom var verkligen jätte fina. Hon kommer vara så söt i sommar våran lilla ängel. Själv tror jag att jag är större än jag egentligen är. Tror båda byxorna returneras för en mindre storlek. Det ena paret är en lite större modell - men det är ju inte snyggt om dom sitter för löst ändå. Så ska ta en sväng till hm imorgon el lördag och prova dom där i mindre storlek för att se om dom sitter bättre då. Dom andra är ett par jeans leggings som jag redan har i den mindre storleken. Dom sitter bra men är gränsfall till små. Jag får gå och dra upp dom hela tiden. Så tänkte lite smart att tar jag en större storlek kanske jag inte behöver det. Jag ville ha dom i en ljusare ton. Saken var bara den att dom blev alldeles för stora istället...

Jag har äntligen hittat en tygbok till lillan. Dinosaurien Dino fick det bli. Den såg hyffsat rolig ut med lite prassel och bitringar. 50 kr på barnens hus, som hittat :)



Trevlig kväll, ska se om lilan tillåter att jag borstar tänder och tvättar ansiktet innan hon ska få sin natta mat.

Bye for now.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Äntligen har hon fått sin bok ;) Var ju ingen summa å prata om heller :) Va har du hittat för fint till henne på H.M förresten? :) Show me! :D Kram!

2011-01-27 @ 22:34:34
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0