Helg











Idag är älsklings enda lediga dag den här helgen. Det blir så när han jobbar förmiddag eftersom han den veckan jobbar mån - fre och går över till eftermiddag då han jobbar sön - tors. Så varannan vecka har han en dag helg och varnnan 3. Idag spelar även löven match och troget fan som han är går han på alla hemmamatcher. Så han bjöd hit några kompisar och dom har suttit här och druckigt öl och splat nhl på x-boxen innan matchen. Jag och lillan passade på att fly fältet innan dom kom och tog en promenad till syster i det uppfriskande vädret. Jag tyckte det såg så bra ut när det även idag var 4 plus när vi skulle gå ut. Det jag inte räknade med var att det skulle blåsa så förbannat. Hade det inte varit för blåsten hade det ju varit jätte skönt ute. Istället blåste det stormvindar, inte alls särskilt angenämt.

Lillan har börjat bli riktigt stark i nacken nu. Lägger man henne på mage kan hon ligga och hålla huvudet högt rätt länge utan att det blir jobbigt. Hon kan tom lägga ner huvudet och vila lite för att lyfta upp det igen. Hon är verkligen hur söt som helst. Iofs tycker man väll alltid att sitt eget barn bara är det sötaste som finns. Men håll med om att våran dotter verkligen är jätte söt ;)

 

På Jennies begäran har jag fotat kläderna från hm, jag köpte även en trepack med sockar men dom tyckte jag inte behövde vara med på bild. Jag utnytjade 20 % baby rabatten jag fått från hm för att jag fått barn. Så det handlar inte ens om några ritiga pengar - tror jag kom undan med drygt 500 kr. Jag är jätte nöjd. Det på bilderna nedan har jag köpt i strl 80 och 86. Jag tror jag har så jag klarar mig i stl 74 och har börjat lagra upp i strl 80 nu så det inte ska bli så dyrt senare. Jag försöker ta lite i taget. Saken är bara den att när jag börjar kolla runt så har jag svårt att sluta. Tradera är jag inne på nästan varje dag och kollar. Jag har även hunnit ropa hem lite strö plagg när jag hittar något jag tycker är fint. Egentligen ska jag inte titta där alls eftersom ser jag något som är fint kan jag inte låta bli att buda. Än har jag långt ifrån komplett garderob till lillan i strl 80. Men fortsätter jag som jag gjort nu kommer jag ha så mycket att jag inte ens kommer hinna använda allt. Nä dax att slå mig själv på fingrarna och sätta stopp för ett tag. Det är ju trots allt rätt länge kvar tills hon kommer kunna ha dom här kläderna ändå.

 


Ett par jenas och 2 mjukisar                         3-pack bodys


T-shirt, tunika med tights                           2-pack pyjamas och strumpbyxor och en solhatt


Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0