Liten och sjuk

Denna vecka har verkligen inte varit någon höjdarvecka. Inget har riktigt gått som det ska. Jag har haft tok mycket på jobbet. Jobbiga saker dessutom. Suttit över sisådär en 10 - 15 minuter varenda dag. Det är förvisso inte hela världen men ändå smått frustrerande när man helst av allt vill hem och mysa med familjen. Särskilt då jag var förberedd på en ganska lugn vecka. Fördelen är att veckan gått otroligt fort. Jag hade nog onsdag idag. För att försöka förklara hur fort det gått. Jag har även fått testa min stress tröskel rätt duktigt. Den har förbättrats en hel del faktiskt. Vilket också är väldans bra. Nu hoppas jag verkligen att helgen inte går lika fort. I slutet på nästa vecka bär det av till Norrköping för julbord med kollegor. Det känns jätte kul. Men samtidigt är det första gången jag lämnar lillan så länge. Så lite kluvet känns det allt.

Självklart avslutas en jobbig vecka med ett sjukt barn. Vad annars liksom. Nästan 40 graders feber hade hon när jag kom hem. Lilla stackaren. Hon hade varit hängig hela dagen. T.o.m tagit en power nap runt 15 snåret på kuddmuren runt soffan. Det skulle hon ALDRIG göra annars. Det är banne mig inte lätt att vara sjuk och liten. Sen vet jag inte helt säkert om det är förkylning eller tänder som spökar. Feber har stackaren vilket som. Jag håller tummar och tår att hon känner sig bättre imorgon. Vi har ställt in alla planer för morgondagen så får det bli som det blir. Lite klappjakt på stan måhända.

Avslutar med bilder på sjuklingen.








Fredagsgotta, nya favoriter. Det känns liiiiite bättre med mörk choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0