Texmex hamburgare

Lillan hade rätt hög feber när hon la sig för natten igår.
Älskling fick bilproblem på väg hem från jobbet och fick sig inte i säng förrän tre tiden. För att bli väckt brutalt fyra timmar senare eftersom bilen behövde bogseras till bildoktorn. Detta innebar att sömnen för mig och lillan inte heller blev den bästa. För att kompensera detta sov vi till 12. Lillan och älskling låg kvar till närmare 13.

Vi valde att ta en lugn dag eftersom lillan inte var helt feberfri när hon väl vaknade. När vi dessutom sovit bort nästan hela dagen fick en prommenad räcka som stimulering idag. Vi gick förbi zoo affären så nu har Divan äntligen fått sig ett nytt koppel. Eller hon har fått överta gamfarbrons gamla och han fick hennes nya :P

Till middag blev det texmex hamburgare. Vi hade köpt icas färska hamburgare med texmex smak. Ännu ett recept från billiga veckan. Det var helt ok men vanliga hamburgare är mycket godare. Jag tror inte vi komme köpa dom igen.

Jag har påbörjat tackkorten vi ska skicka till dom som var med på lillans dop. Jag har även tagit fram lite bilder till hennes första år bok och några andra som ska skickas till mor och farföräldrar.

Resten av kvällen ska vi fortsätta göra så lite som möjligt och laddar för utflykt till Obbola imorgon.

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ok, här åker napparna på golvet/backen flera gånger om dagen då Jolie är expert på att skjuta iväg dem långt :) Så därav kokar jag också ofta, känns bäst att hålla rent!



Sen att jag byter så ofta är att det står på förpackningen. Sen kostar ju inte nappar så mycket så det känns som en enkel grej att göra för att veta att den är fräsch!



Hoppas du får en bra dag!

2011-04-02 @ 12:07:34
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0