Hejdå och indianrop - videoklipp

Hela två klipp bjuder jag på idag. Enjoy :)





Lillan har nyligt lärt sig säga hejdå. Inte för att vi på något sätt nött ordet utan för att hon på eget sätt sagt något som låtit lika. Jag tror det började med aaaada. Som lät lite som hejdå. Därför började jag nöta lite mer och nu har hon som ni hör förfinat taktiken lite. Den som lyssnar extra noga hör nog att hon säger hejlotta mitt i allt ;) Duktig kicka.







Lillan kan som ni vet säga hejhej och hejdå. Det gör hon på beställning. Jag tror hon tycker det är roligt att härmas när hon faktiskt kan och säger det varje tillfälle hon får. Något annat hon har upptäckt senaste dagarna är indianropet. Hon försöker lite själv rätt halvhjärtat. Men det går inte så bra. Med lite hjälp på traven kör hon så det ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0