Återbesök

Idag har jag varit på återbesök hos läkaren. Det gav dessvärre inte allt för mycket då labb missat att ta dom två viktigaste proverna när jag var där förra gången. Jag fick veta att allt annat hon kollat var normalt och bra. Vilket förvisso är bra. Men helst ville jag ju veta om jag var laktos eller glutenintolerant. Så jag fick fint lomma tillbaka till labb och tappas på två rör till med blod. Denna gång behöver jag inte komma tillbaka. Min läkare skulle ringa mig när hon fått resultaten om drygt 10 dagar. Jag väntar med spänning.
 
Lillan har börjat en ny omgång pyttedans. Denna gång med balettakademin. Hon var inte super peppad första gången. Men det borde ta sig om några veckor eller så. Dansläraren verkar väldigt bra och vissa låtar var samma som hon dansat till förra säsongen. Tror det kan bli riktigt bra. 
 
En till sväng magsjuka har jag hunnit med och nu går hela familjen med både snor och halsont. Januari har varit en extrem sjukmånad. Som tur är har det infallit så bra att jag bara behövt vara sjuk en dag och vabbat en. 
 
Jag har även varit på en snabbvisit i huvudstaden. Fast det å andra sidan är inte värt mödan. Det är så otroligt jobbigt att gå upp supertidigt för att hinna med första flyget för att komma hem väldigt sent eftersom allt i regel håller på till 16. Lillan blev nöjd iaf. Hon fick sig en teddykompaniet häst från Bromma flygplats. Alltid nått... Visst är det trevligt med miljöombyte. Men kanske inte under sånna omständigheter.
 
Inget fotande har blivit av heller. Jag hoppas på bra väder i helgen. Så jag får testa mitt teleobjektiv efter nya ordinationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0