Äntligen vår!

Så irriterande. Jag satt nyss och skrev detta inlägg och sparade det för att göra klart det senare. Men givetvis sparades det inte så nu får jag sitta och skriva om allt igen!
 
Äntligen kan tom jag känna att våren är här. Även om det är lite väl mycket snö kvar på gården. Förhoppningsvis smälter den mesta snön som är kvar i lekparken innan helgen. Så det går att vara där igen. Planen är dessutom att byta till sommardäck på båda bilarna i veckan. Då är det officiellt vår i vår familj.
 
Igår var vi på leos med hela mamma gruppen. För att rasta barn och stimulera den sociala ådran. Vi kom fram till att det var väldigt länge sedan vi var samlade allihop sist. Det var riktigt trevligt. Innan alla började avvika hemåt passade vi på att uppdatera gruppbilden vi tog på dom små för 1,7 år sedan. Det har hänt en hel del sen dess. Bilden är lånad av J. Mina mobilbilder blev ingen höjdare och självklart glömde jag stora kameran hemma i all morgon stress.
 
 
Som lovat kommer här en före och efterbild (kvalitén är inte den bästa) på mig när jag använt bb creamen för ögonen. Jag kan såhär efter lite mer tids användande tycka att den ändå kunde täcka lite bättre. När jag blir trött får jag väldigt mörka ringar under ögonen, och trött är jag mest hela tiden. Det kan till viss del lysa igenom denna kräm särskilt efter några timmar framför datorn på jobbet. Jag vet att det finns en annan tillverkare av denna typ av kräm som jag har tänkt  testa när provförpackningen är slut. Mest för att jämföra vilken som är bäst. Eftersom jag kommer ha svårt att helt sluta använda den. För även om den inte döljer helt så döljer den ändå hyfsat, och hyfsat är definitivt bättre än inget.
 
 
Tänkte passa på att tillkännage att vi väntar tillökning också. Men jag vill hålla det här för den trogna lilla skara följare jag har. Det är alltså inget jag vill skylta med på fb i någon form. Mest för att jag tror jag kommer ha svårt att gömma min växande mage på bilderna här. Men också för att jag tror jag kommer ha svårt att hålla helt tyst om det ända fram tills det är dags. Vi är beräknade i slutet av September. Så det kommer bli ganska exakt tre år mellan mini och lillan. Det var väldigt planerat. Kanske inte att det bara kommer skilja några ynka dagar mellan deras födelsedagar. Men ett småsyskon född 13 har varit tänkt sedan lillan var nyfödd.
 
Avslutar med lite blandade bilder från förra helgen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0