Boots med nitar

Efter regn kommer... snö??? Vad händer med vädret? Det är INTE okej med snö i maj. Nu är det ju faktiskt vår. Enda fördelen jag kan se med detta spektakel är att den extremt blöta snön förhoppningsvis blöter ner den gamla som ligger kvar och smälter bort den lite snabbare. Men deprimerande är det.

En liten som kräver någon typ av utomhusvistelse eller äventyr varje dag gör inte saken lättare. Ute är det rått och kallt. Vilket inte sätter lekplatsen högst på priolistan. Att lilla fröken dessutom har både slemhosta och snor i mängder gör inte idén mer attraktiv. Men samtidigt blir hon bara mer och mer frustrerad instängd i lägenheten. Sicken tur att lilla söta kusin kommer om en stund. Han och lillan ska ha pyjamasparty. Förhoppningsvis kommer dom inte på allt för mycket hyss. Innan läggdags.

Jag fick fotoboken igår. Den blev superfin. Så tips till pyssel sugna. Knåpa ihop en egen fotobok. Photobox har jättefina och det är både lätt och roligt att göra en alldeles egen. Dom har dessutom bra rabatter löpande så det behöver inte bli så dyrt.

Vi sitter fortfarande och velar över studiobilderna. Det är flera jag är sugen på men jag är inte beredd att lägga allt för mycket pengar på det. Vi får nog bestämma oss rätt snart. För jag tror inte webbgalleriet är öppet allt för länge till.

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i boots. Inte på mig själv iaf. Men så hittade jag dessa på Nellys rea och kunde inte låta bli. Jag har varit ute efter ett par vardagsskor att ha till alla stuprörsjeans jag numera äger. Dessa blir perfekta. Dom är lite trånga framme i tån. Men jag hoppas att det bara är en vanesak. Alternativt att dom formar sig lite mer efter foten om jag använder dom frekvent. Nöjd är jag vilket som. Och stolt ägare till mina första par boots.


Nu håller jag tummar och tår för finare väder imorgon och bjuder på en till bild från valborg i brist på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0