TUC mini snackies

Jag har fått den stora äran att buzza TUC mini snackies, efter rätt många nekade kampanjer. Vilket känns helt perfekt såhär sommartid. Det finns få saker som slår ost, kex och vinkvällar efter en lång dag ute i solen. Mini är en mindre variant vilket passar mig perfekt. Så om någon känner sig sugen så bjuder jag på en påse.



Jag måste säga att jag trodde det skulle vara bra mycket jobbigare att vara hemma med en liten full i vattkoppor. För hon har mängder. Och än är det inte slut på eländet eftersom det dyker upp nya fortfarande. Inte alls särskilt mycket men tillräckligt för att hon ska få stanna hemma veckan ut. Dom flesta har faktiskt börjat torka. Jag vet inte om det beror på sprayen, men jag vill gärna inbilla mig det. Särskilt påverkad av dom verkar hon inte heller. Hon kan stanna upp ibland och klia lite. Men jag tror faktiskt att det bara var bra att hon fick det nu och inte senare. Då hon lätt distraheras av annat och inte störs av dom vidare mycket.



Vi har haft riktigt härligt väder. Till och från. Eftersom hon inte fått någon feber eller på något annat sätt verkat sjuk. Annat än att hon är full i prickar, och numera klättrar efter väggarna efter en halv dag instängd i lägenheten. Så har vi varit ute väldigt mycket.

Sovmorgon har hon bjudit på varje dag. Runt 9 har jag vaknat varje morgon. Av mig själv. Ibland har hon suttit vaken och lekt i sängen, ibland vaknar hon när jag kommer. Riktigt, riktigt skön vecka. Sen är det bara 2 veckor kvar till semester. Efter denna tjuvstart längtar jag bara ännu mer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0