Kosläpp

Idag har vi varit på kosläpp för första gången. Norrmejerier hade styrt upp spektaklet och bjöd på bullar och mjölk. Jag hade nog förväntat mig lite piggare kor. Även om det var lite spring i benen på vissa, så var det långt ifrån alla. Trevligt ändå och bra väder trots dåliga prognoser.

Jag ångrar att jag inte tog med det stora objektivet då zoomen på det jag hade med är långt ifrån lika bra. Även fast jag tog många bilder blev inte särskilt många bra. Vilket vara lite trist. Dock självförvållat. Nästa gång åker det minsann med.





Nu är det faktiskt inte jätte länge kvar till semestern heller. Jag fick igår reda på att dagis har planeringsdag på måndag. Snabbt som tusan mailade jag chefen om ledigt. Det innebär att dom 3 veckor som är kvar till semestern (borträknat denna) är två fyradagarsveckor. Nu hoppas jag bara sommarvärmen kommer för att stanna.

Lillan har fått sig ett VM-set ifrån HM. Sötaste supportern ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0