Festligheter

Igår var jag på mitt livs första möhippa. För bästa C som gifter sig inom kort. Det är alltid svår att veta vad jag har att förvänta mig på en tillställning jag aldrig tidigare varit på. När det dessutom innefattar människor jag knappt träffat tidigare kan det gå lite hur som helst. Det hela visade sig bli en väldigt trevlig dag. Jag tog det väldigt lugnt och for hem förhållandevis tidigt men trots detta känner jag mig sliten idag. Det kan bero på den dåliga sömnen som följer alkoholen. För jag har inte gjort mycket nytta idag. Mest legat i soffan och titta på när lillan rivit ut allt och inget. Utan att orka göra något åt det. Tur hon har en pappa som varit lite mer aktiv.

 



Lillan börjar äntligen se mycket bättre ut. Så det blir dagis och jobb imorgon. Det känns riktigt skönt att det är en kortvecka. Samtidigt som jag förundras över hur otroligt fort tiden går. Det är midsommar nästa helg, vad hände? Jag har ju knappt fattat att det faktiskt är sommar nu. Jag behöver nog vara lite ledig. Tur det inte är så länge kvar till semestern.

Just nu är mitt största dilemma kläder inför det kommande bröllopet. Den klänning jag köpt tidigare känns inte alls lika passande. I panik la jag en beställning från HM och hoppas att paketet hinner komma innan. I förhoppning att det kanske kommer något bättre. Jag måste i alla fall köpa brun utan sol. Eftersom jag inte kommer ha tid att bättra på brännan något avsevärt innan.




Kommentarer
Postat av: Cilla

Tack snälla fina du för att du kunde vara med igår! Det var verkligen jättetrevligt,och ni gjorde det till en dag som jag inte kommer att glömma =). och tusen tack för de fina bilderna. Haha jag älskar den på mig och Bella i våra fina dräkter ;)



Kraam!!/C.

2012-06-17 @ 22:37:39
URL: http://ourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0