Borta bra,

men hemma bäst. Nu har vi varit på resande fot i nästan 2 veckor. Kanske inte riktigt men det känns så iaf. Över 300 mil har vi kört (med vi menar jag älskling). Efter det gav bilen upp. Skrället står nu i en verkstad i Luleå och väntar på en ny generator. Vi bävar över vad fakturan kommer stanna på och jag ångrar gravt att vi inte tecknade en Falk försäkring innan vi for. Det gjorde vi nämligen inte eftersom JAG tyckte det var en onödig utgift. "Det gick ju så bra att köra förra året", var mitt bästa argument. Det får jag äta upp med råge nu.
 
Annars har jag haft en fantastisk semester så här långt. Vi har badat, kört bil, badat lite till, kört bil, varit på Borås djurpark, kört bil, bott på camping, kört bil, shoppat massor på Gekås (Ullared), kört bil, umgåtts med älskling syster med familj, kört bil. kommit hem bara för att vända norrut, kört bil, bott på hotell, kört bil, ungefär där gav bilen upp. Massor av bilder har jag tagit. Nu mer än någonsin skulle jag behöva lite guidning genom photoshop.
 
Vi har även hunnit med både ett bröllop och en begravning. Min fina barndomskompis C har gift sig. Ett superlyckat bröllop med fantastisk stämning och god mat. Lite synd att vi inte kunde stanna och festa natten ut. Men man kan inte få allt.
 
 
Min älskade farfar har vi begravt. En underbar människa som lämnat fantastiska barndomsminnen och som alltid kommer finnas kvar i mitt hjärta. Den bästa farfar jag någonsin kunnat önska mig. Vila i frid.
 
 
Avslutningsvis ett gäng bilder. Blandade ögonblick från dagarna som varit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0