God fortsättning!

Det blev ingen julhälsning här i år. Jag hade tänkt det. Men som vanligt med familjen tidsoptimist blev det inte riktigt så. Slappar morgon på julafton resulterade i en stressig göra sig i ordning timme. Vanan trogen var vi si sådär en halvtimme sen. Fast vi haft hela förmiddagen på oss att komma i tid. Förutom det hade vi en supermysig jul. Med massor av god mat och fina paket. Mest fick förstås lillan inte helt oväntat. Vi tackar och bockar för allt fint hon fick av alla nära och kära. Vi tackar och bockar för alla fina julkort vi fått av alla med.
 
 
Vi hann med lilla julafton dagen innan hos lillans farmor och dagen efter jul-födelsedags-firande hos lillans morfar med. God mat och gott humör. Väldigt trevligt. Och superlyxigt att slippa laga middag tre dagar i rad. Extra bonus för lillan som hade kusinerna att röja med både på jul och dagen efter. Det behövdes efter flera dagar utan dagis.
 
 
 
Även om hon faktiskt blivit bättre på att inte riva hela lägenheten då vi spenderar dagar hemma inomhus. Hennes rum ser nästan alltid mer eller mindre stökigt ut. Det är ofrånkomligt med alla saker hon har. Hon är ju dessutom i en sån ålder att hon gärna tar med allt och leker där vi är. Vardagsrummet. Så oftast får jag bära tillbaka halva hennes rum innan sänggång på kvällarna. Bilar står högt på hennes leklista just nu.
 
 
Tänkte passa på att rekommendera ett superbra läppglans. IDUN minerals lipgloss. Konsistensen är jag jättenöjd med och det sitter som tusan. Både efter mat och dryck. Färgen är dessutom jättefin. Lite noga måste jag vara så jag inte målar utanför. Kan vara lite bökigt att få bort. Annat än det. Super. Det återfuktar länge. Jag som är lypsylberoende behöver ett bra återfuktande läppglas. Köp! Så mycket bättre än allt annat jag haft innan. Min absoluta favorit i sminkväg just nu.
Jag har även fått IDUN Minerals foundation med tillhörande borste i julklapp. Jag har inte hunnit testa det än, men återkommer med utlåtande då jag gjort det.
 
 
 Vi tog oss en sväng om på NetOnNet härom dagen. Mest för att vi inte varit där innan och jag var nyfiken på hur det såg ut. Som vanligt med familjen slösa blev det inte ett billigt besök. Men lika glada är vi för det. Älskling hittade sig en äggkokare som han använt flitigt sedan dess och ett nytt försök på trådlös mus och tangentrbord gjordes. Vi har aldrig riktigt hittat rätt. Det är alltid för kort räckvidd. Men nu jäklar fungerar det. Utan att behöva ha en dosa mitt ute på golvet för att allt ska fungera. Jag hoppas bara det tänker fortsätta fungera så bra. Även om jag inte riktigt vant mig vid alla extra knappar på tangentbordet än. Så om det är någon fler än vi som har svårt att hitta ett trådlöst set,rekomenderar jag DETTA starkt. Billigt var det dessutom.
Med det säger jag godnatt och hoppas att jag kommer vara lite flitigare på att uppdatera bloggen nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0