Semester

Äntligen har jag fått semester. Fast jag har inte riktigt förstått det ännu. Första dagen idag. I samband med detta har lillan kommit in i en ny rytm och börjat vakna runt 6 på mornarna. Jippie.... eller kanske inte. Så just nu pågår projekt vara vaken lite längre på kvällen med förhoppning att hon tar igen sömnen morgonen efter. Eller så går det till sig när älskling också får semester nästa vecka. Eftersom han jobbar förmiddag denna vecka är han ju uppe och tassar oförskämt tidigt vilket kan bidra till att lillan tycker det är morgon. Eller så är det sommarens ljus som stör. Eller så kanske fröken inte behöver sova så länge på dagen längre. Många teorier.... Vi har ju hela semestern på oss att anpassa oss. Sen gäller det bara att återgå till vanliga rutiner igen.
 
Annars har jag tänkte försöka planera så lite som möjligt denna vecka. För sen är det full rulle. Att göra så lite som möjligt är faktiskt underskattat. Nu går det ju inte riktigt med en liten. Men hade inte tänkt mig några större projekt iaf.
 
Idag har vi hälsat på hos brudarna bus på Carlshem. Dom har fått tillökning i familjen av en liten lillebror. Super söt och jätte liten. Kan inte tänkta mig att lillan var så liten när hon föddes (och ändå var det bara 2 cm på längden som skilde). Lite skrämmande hur fort man glömmer och så stor dom små blir i jämförelse med en mindre.
Nästan hela mammagruppen var där när vi kom dit. Vilket var en väldigt trevlig överraskning. Jag hoppas vi har tid att ses fler gånger innan semestern är slut.
 
Avslutar med lite bilder från helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

De va sjukt kul att vi kunde styra upp nåt tillsammans. :) Lova å höra av dig när ni kommer hem från Luleå så ska vi allt boka in nåt vad de nu blir! :) Hoppas ni får en underbar semester söderöver å shoppa loss som faan på Ullared!!! :) Kram kram!!

2012-07-04 @ 21:10:59
URL: http://www.frokenstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0