En bra deal :)

Jag vet inte riktigt hur det kom sig att jag började få groupons mail. Troligtvis via någon tävling på facebook. Hittills har jag bara ögnat igenom deras deal för dagen och sedan slängt mailet för att göra om samma procedur dagen efter. Ibland har jag funderat på att slå till men inte gjort det utan fortsatt med mitt liv. Idag kunde jag inte hålla mig längre. 99 kr (+ 49 kr i frakt vid beställning) för en superfin fotobok kunde jag bara inte motstå. Har gått i funderingar på att göra en lillans första år bok och tänkte att nu borde jag banne mig passa på. Det blir den första prestige boken jag kommer beställa och jag är riktigt nyfiken på resultatet. Jag har faktiskt beställt fotoböcker från photobox tidigare men då fotobok lyx. Det är jättefin kvalité på den och dom har ett mycket bra design program så jag får det just som jag vill ha det och flera olika teman att välja mellan. Oooo vad kul att få göra en helt ny.

Annars sitter jag som mest med lite små ångest. Jag och lillan kommer tillsammans med syrran och hennes lille att göra årets resa. Vi ska bila till sälen nästa vecka. Med två 1:åringar. Det kommer bli väldigt intressant. Väl där är jag övertygad om att vi kommer ha super kul. Det är just vägen dit som känns väldigt jobbig just nu. Men det ska nog gå vägen. Med mutor, mutor och mutor håller jag tummarna att barnen är nöjda. För om barnen är nöjda är vi nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0