Dåligt föräldraskap

Jag gick för en liten stund sen in på fb. För att upptäcka en länk syrran lagt upp. Helt sjukt dåligt föräldraskap är det enda jag har att säga om detta. För att se klippet klicka HÄR. Hur kan man i sin vildaste fantasi få för sig att ett barn ens behöver botox. Än mindre medvetet spruta in giftet i ansiktet på lill stackarn som inte förstår bättre. Är detta vad skönhetstävlingar gör med vinnar sugna mödrar bör dom snarast bannlysas och läggas ner.

Ett annat jippo som börjat spåra ur ratt ordentligt är EUC. Jag menar, vad hände? Uppskattningsvis var 2 av bidragen hyfsade. resten skulle jag klassa som ren skit (där inräknat våran egen Eric). visst att smaken är som baken men någonstans måste det ju stoppa. Ett gäng karlar som ser ut som påtända smurfar studsande runt scenen är för mig allt annat än underhållning. Vem väljer egentligen ut alla skit bidrag? Årets skörd var verkligen det värsta jag hört hittills. Nu är jag förvisso inget schlager fan alls. Om man nu kan kalla det schlager fortfarande.
Saade klarar jag inte av och fasar att höra hans skit låt spelas sönder totalt i sommar. Än värre alla småflickor som kommer sjunga på den i tid och otid. På samma sätt som hans gräsliga fjolårsbidrag levde vidare. Usch, fy och huva. Funderar starkt på att bojkotta skiten nästa år (troligtvis har jag glömt hur dåligt det faktiskt var i år och kommer sitta bänkad då igen).

VM final i hockey. Sverige - Finland. Alla som känner mig vet att jag är totalt ointresserad av allt som har med idrott och sport att göra (eftersom älskling däremot är så intresserad är det svårt för mig att gå helt ovetande igenom allt). Men detta spektakel kan inte ens jag missa. Synd bara att jag inte lyckades styra upp en landslagsoutfit till lillan. Men det går nog ändå. Kom just på att jag faktiskt har två sverige klänningar. Kanske skulle ta och kränga på henne en av dom.

Gårdagen var inte vidare händelserik. Vi passade på att göra bort lite ärenden både på biltema, rusta och maxi. Nu är vi så pank vi kan bli och längtar tills det välbehövliga barnbidraget kommer.

Jag har fått granska älsklings nya gaddning och den blev riktigt bra. Bjuder på en bild där jag suddat ut namnet på lilla fröken. Just för att jag vill hålla denna blogg rätt anonym. Även om den handlar mycket om henne är den till för mig.

Vill passa på att visa den super söta bamse jackan jag ropat hem på tradera också.

Till sist passar jag på att rekommendera ett mycket välsmakande och inte allt för dyrt rosévin vi lyxade till med igår. (Oh yes, jag har lekt lite i ps igen).

Höll på att glömma, lillan i sin söta tiger pyjamas med bästa gamfarbron.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0