På jakt efter tutten - videoklipp




Lillan gjorde ett vagt försök till att förflytta sig igår. Då ingick denna move. Dock med mer lyckat resultat. Jag gillar inte att hon kommit på att hon når längre ifall hon flyttar benet. Det känns som det bara är en tidsfråga innan hon förstår hur hon ska göra för att medvetet förflytta sig framåt. Hon har dock inte gjort fler framsteg idag. Så jag håller fortfarande tummarna för att hon kommer sitta på sin lilla rumpa hela sommaren ut.

Jag har filmat klippet med nya mobilen btw. Inte så illa pinkat va? Jag tror banne mig att det blir bättre kvalité än med kompakta digitalkameran. Då har jag dessutom en videoredigerings program inlagt i mobilen. Kan det bli enklare?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hur söt som helst! Ja snart börjar hon nog att krypa ;)Jo (skriver svar även här så du inte missar det) vi borde ha kommit hem innan den 9, 10:e så om vi hinner så bokar vi in en grillning innan ni far =) Götet lät ju inte helt fel! Har varit där en gång, och det var jättetrevligt! Vi hade otur med vädret då, så det regnade mest. Men det blev desto mer shopping istället! ;) Hoppas ni kommer att få det riktigt mysigt där! Kramar!

2011-06-21 @ 18:30:00
URL: http://ourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0