Heldag på liseberg

Dagen har bjudit på strålande väder. Eftersom gothia cup står bakom hörnet tänkte vi att det var bäst att besöka liseberg innan hela det etablissemanget drar igång. För att förhoppninsvis missa den värsta folkstormen. Nu var det väldigt, väldigt mycket folk där ändå. Svårt att avgöra om det var Lotta på liseberg eller det fina vädret som bidrog till det. Men mycket folk var det.
Älsklings syster köpte åkband till sig och hennes två större barn. Vi köpte 5 åk biljetter. 3 gick åt. För att jag i sista sekund kom på att jag ville åka stocken. Det var lätt värt den dryga halvtimmens väntan. Jag hade gärna åkt en gång till men kände mig inte allt för manad att ställa mig i den kön igen.
Tom lillan fick åka en karusell. Men med mig i släptåg. Det tyckte hon var jätte kul. Sötnosen.

















Lillan tycker att K är jätterolig. Vad han än gör (det behöver knappt vara något) så skrattar hon tills hon kiknar. Det är underbart att se. Jag tror inte någon annan kan roa henne som han kan. Han tycker om att sitta och visa henne saker. Han tar fram leksaker åt henne och visar hur hon ska göra (även om hon helst slänger dom i golvet det hårdaste hon kan). Fantastiskt gulligt. Charmtrollet till kusin.







Nu sitter jag med ett glas vin vid datorn. Vi ska snart mysa ner oss i soffan framför en film. Imorgon bär det av till Ullared och GeKå:s kamping. Det kommer bli kung.

Kommentarer
Postat av: Anna

vad härligt ni ser ut att ha! Jättefina bilder på dig och Tuva :)

2011-07-11 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0