Ny garderob....



Det har ju nästan blivit vår idag sådär mitt i vintern. Jätte skönt måste jag säga men nästan omöjligt att klä sig. Eftersom jag ammar måste jag ju hela tiden tänka på att klä mig varmt på överkroppen - alltid hålla brösten varma. Då är det bättre att ha ett eller två lager för mycket så man kan klä av sig om det blir för varmt. Än ett lager för lite så mjölkstockning kommer som ett brev på posten. Jag fick ett lager för mycket på mig på vägen ner, men det var precis lagom hem. Tror lillan fick det väldigt varmt i vagnen däremot.

När vi vaknade imorse (klockan 11) hade jag absolut inga planer för dagen. Jag såg att det var 3 plusgrader och kännde att jag måste ut, så en tur till banken passade bra. Efter frukost ringde istället Elise och ville ta en fika på stan. Det känndes ännu bättre, så jag klämde på mig mina walking skor och packade iväg oss till stan. Jätte skön prommenad, det tar inte mer än 20 minuter att gå härifrån. Underbart, men halt. Shopoholic som jag är, är det nästan omöjligt för mig att gå på stan utan att köpa något - idag gick det faktiskt. Men jag fick slå mig på fingrarna ett par gånger. Jag vill sy nya fodral till kuddarna i vardagsrummet och hittade flera tyger som skulle passa, sen tog vi en sväng förbi hm och gud så mycket snyggt dom hade. Jag hittade kläder för flera 1000 som jag skulle kunna köpa direkt utan att ens prova :P Om man kunde vinna ett par miljoner......... Tack Elise för idag, alltid lika trevigt. Hoppas det går bra för dig på torsdag. Vi håller tummarna för dig här.

Dags för middag, en väldigt just för stunden påkommen kyckling pasta. Håller tummarna för att det går att äta :P

Bye for now.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Kan varmt rekommendera ylleinlägg annars. Om man tröttnat på att bylsa på sig i oändlighet....

2011-01-27 @ 13:01:23
URL: http://annasfamilj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0