Storpack av barngröt?

Är det bara jag som håller på att störa ihjäl mig på felix nya reklam? Hade jag haft större barn som börjat ifrågasätta om dom verkligen behövde tvätta händerna hade jag blivit vansinnig. Vad är det för idiot som suttit och klämt fram den där reklamen undrar jag. Hur tänkte han liksom. Jag känner mer för att bojkotta märket helt efter något så korkat. Jag kommer medvetet välja ett annat märke av den produkt jag är ute efter nästa gång jag är i affären. Så de så. Förbannade felix att hålla på sådär. Jag gillar ju deras pulvermos.

Sen funderar jag på om det är någon fler än mig som saknar storpack av barngröten? Jag skulle mer än gärna köpa det så gröten räcker ett tag för även om jag inte behöver springa på affären för att köpa välling om vartannat så måste jag det med gröten. Därför tänker jag att om alla som känner lika som mig skickar varsitt mail till både semper och nestlé och sedan även rekommenderar deras vänner att göra detsamma. Så borde det nog inte helt omöjligt att dom faktiskt tar frågan på allvar. Vad säger ni, är ni med?

Idag har vi varit och nosat på en två veckor gammal bebis. Så söt. Snäll var han också. Han sov hela tiden vi var där. Mamman bjöd på marängsviss. Vi åt tills vi storknade. Så gott och så länge sedan jag åt det sist. Alldeles för länge sedan vi sågs. Lillan var väldigt fascinerand av bebisen. Hon tittade och tittade och pillade lite. Så söt. Sen rev hon ut alla plastpåsar över hela köket. Det gäller att hänga med i hennes svängar.
Helt plötsligt blev lillan så väldigt stor. Inte fick jag några baby cravings heller. Det är bra eftersom det inte riktigt är dax för det ännu. Men jag skulle inte ha något emot att umgås lite mer med den lilla söta.

Idag har jag beställt en av fotoböckerna jag satte ihop förra veckan. För även om den rabatten jag var ute efter då inte gällde kom en ny i veckan så jag fick 100 kr rabatt. Ibland blir allt bara så rätt. Nu är den på väg. Det känns riktigt bra.

Till sist bilder på stora söt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0